❤❤ دنیایی پر از شکلک زیبا❤❤

نظرات (9)

پردیس مامان آروین وآرتین
16 اسفند 90 1:10
سلام محدثه جون.یک اشکال دارم.در ارسال هر مطلب جدید موضوع روکجا بنویسم تا در صفحه بیاد.در ارسال مطلب جدید من فقط نوشته بدون موضوع واجازه تایپ بهم نمی ده.@};عزیزم جوابمو تووب آروینم بده-.مرسی گلم


سلام عزیزم جوابتونو تو وبتون دادم
مامان حنا
16 اسفند 90 15:37
سلام محدثه گلم خوبی؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده بود کامپیوترمون خراب شده بود ممنون که سراغمون رو میگیری خیلی دوستت دارم عزیزم
راستی محدثه جون این قالبای خوشکل و رنگاورنگ رو از کجا میاری؟؟؟؟؟؟؟
می بوسمت خوشکل خانوم


سلام گلم خوبم مرسی شما خوبی؟مرسی شما لطف دارید بوس عزیزم
پردیس مامان آروین وآرتین
16 اسفند 90 21:02
سلام گلم .هر چی امتجان می کنم نمی شه .اسم موضوع به لیست اضافه می شه ولی موقع ارسال مطلب باز می نویسه categoryname?


جوابتونو تو وبتون دادم
خانوم الف
17 اسفند 90 15:12
چه دختر خانوم باسلیقه ای آفرین
مامان ساقی و محمد
25 اردیبهشت 91 18:27
سلام گلم.بابت این شکلکهای زیبا ممنوم.
محسن
7 آبان 91 18:19
شكلك هاتون زيبا بود ممنون محدثه خانم
شهاب
4 دی 91 14:31
سلام وب قشنگی داری ایول.ولی متن خوش آمد گویی اگه تونستی بزار موضوعش از زیست باشه arash-tiam.blogfa.com
شهاب
4 دی 91 14:34
اگه تونستی به منم سر بزن/وب قشنگی داری arash-tiam.blogfa.com راستی من دانشجوی رشته ژنتیکم اگه چیزی از ژنتیک خواستی در خدمتم
اوینار
20 اردیبهشت 92 14:38
اینو جدی میگم عالین دمت جیییییییییییز