❤❤ دنیایی پر از شکلک زیبا❤❤

نظرات (7)

صنا
25 آبان 91 18:44
سلام خوشا احوال مردانی ، که سیراب از عطش رفتند دو و هفتاد پروانه ، که رفتند و محرم شد[تشویش] با « رمز ماندگاری حسین (علیه السلام) » به روزم از وبلاگ شما هم استفاده کردم خانمی
mostafa
26 آبان 91 0:23
سلام من شکلک یا درست تر آیکون زیبا و قشنگی برای دانلود فایل می خواستم. یعنی متن متحرک عبارت"دانلود کنید" یا "از اینجا دانلود کنید" و یا متن متحرک عبارت"دانلود کنید". متشکرم
مامان فرشته های آسمانی
30 آبان 91 16:49
سلام من از شکلک محرم استفاده کردم ممنون این ایام را به همه عاشقان حسین(ع) تسلیت میگم راستی من لینکتون کردم
hamed
29 آذر 91 7:49
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ سلام خوبی ؟ اپم بیا و نظر بده با تشکر
متین
8 دی 91 14:58
سلام من شمارو لینک کردم ولی شمامنولینک نکردی هنوز

با افتخار لینک شدی
مشایخی
12 دی 91 13:15
نوشته های متحرک شما زیبا بود در ضمن شما لینک کردم اگر دوست داشتی ما را هم لینک کن
سارا
11 بهمن 91 13:05
خیلی قشنگه خیلللی بدردم خورد.عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی