❤❤ دنیایی پر از شکلک زیبا❤❤

متن متحرك با موضوع ادامه مطلب و نظر دهي براي وبلاگ

1391/3/24 21:57
نویسنده : محدثه
62,267 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

شکلک های محدثه 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
 
 











 

 

 

 منبع:http://babol2011.blogfa.com

 

پسندها (4)

نظرات (49)

مامان اریانا
10 مهر 91 18:57
سلام وبلگ قشنگی داری از شکلهای زیبات استفاده کردم ممنون عزیزم
hamed
12 آبان 91 22:17
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./..........
مریم
16 آبان 91 12:05
سلام.وبلاگت عالیه مرسی محدثه جان
افاق
18 آبان 91 14:16
مر30 عالی بود به منم سر بزن
hamed
20 آبان 91 19:47
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./.......... آپم عالیه.!!
مهسا
23 آبان 91 20:52
سلام عزیز وبلاگ زیبایی دارید با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزم منم با افتخار لینکت کردم
navid
25 آبان 91 9:31
سلام.وبت عالیه واسه همین لینکتون کردم
مریم
2 بهمن 91 13:08
سلام محدثه جون با اجازه ات هم لینکت کردم هم از چندتا از شکلکهات استفاده کردم امیدوارم راضی باشی اگه دوست داستی منو لینک کن منو امیرعلی خوشحال میشیم
عرفان لطفی نیا
11 بهمن 91 20:34
خانومه محدثه یک دنیا تشکر ،واقعا وبلاگتون به دردم خورد . نمیگم بیا وبلاگمو ببین آخه حتما سرت خیلی شلوغه و وبلاگم ارزش نداره چون تا لان کسی نیومده ببینش... درکل ممنون
سیدمسیب
12 بهمن 91 14:14
سلام....به منم سربزن.....منولینک کن ولوگوی منوبذاربه وبلاگت...منتظرتم
سیدمسیب
13 بهمن 91 15:19
سلام...وبلاگ بسیارزیباوموفقی دارید....به من هم سربزنید منولینک کنیدولوگوی منوبذارین به وبلاگتون لطفا.....خبربدهیدمنم شمارولینک کرده ولوگوتون روبذارم به وبلاگم........آمدن شمابرای من افتخاراست....منتظرتم........البته من شمارولینک کردم
JAVAD
16 بهمن 91 14:54
عالیییییییییییی به مانم سربزنید
سجاد
26 بهمن 91 20:46
عالی بود یه سری هم به من بزن خوشحال میشم رو دستش نمی یاد ممنونم ازت عزیز
----
29 بهمن 91 22:12
وبت واقعا عالیه خیلی به دردم خورد
يخ فروش جعنم
11 اسفند 91 15:40
سلام دوست خوبم كد جب راست ميره برام بفرس وب باحالي داري
يخ فروش جعنم
11 اسفند 91 15:42
سلام وب باحالي داري كدي بالاي جب راست ميره برام بفرس اوكي
˩övê˩¥ ɢïя˩
27 اسفند 91 22:03
سلام . . وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه . . ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن
مهرداد
31 فروردین 92 17:46
سلام عزيز ....وبلاگ زيبايي داري... اميد وارم موفق باشي...اگه با تبادل لينک موافقي منو به اسم (جملات ومطالب بينظيرفيسبوکي) بلينک..بعد بيا بهم بگو بلينکمت...باي
هديه
4 اردیبهشت 92 10:07
ممنون عزيزم خيلي از وبت خوشم اومد خيلي خيلي خوشگلههههههههههه
هديه
4 اردیبهشت 92 10:43
ممنون گذاشتم گلم
مهران
1 خرداد 92 14:01
محدثه جون از تو برای این که به وبلاگ من سر زدید ممنونم
مهرداد
4 خرداد 92 14:47
سلام مرسی عالی بود اگه وقت کردی یه سری هم به وبسایت من بزن مرسی mhs5941.ir
پیمان مقدم
4 خرداد 92 20:46
سلام وبلاگ زیبای داری لطفا به وبلاگ من هم سری بزن اگه میشه منو لینک کن من هم وبلاگت را لینک میکنم
احمد توکلی بردسکن
6 خرداد 92 16:02
سلام.دوست عزیز وبلاگ خوبی داری استفاده کردم.موافق لینک هستید
mehdi
16 خرداد 92 21:34
وب زیبایی داری
nf
25 خرداد 92 14:48
سلام عزیزم وب جالبی داری.تولینک دوستانم قرارت دادم.خوشحال می شم من رو لینک کنی به اسم دل نوشته
پریسا
28 خرداد 92 18:46
سلام عزیزم واقعا وبلاگ زیبایی داری. از شکلک هات استفاده کردم.
رضوان
5 تیر 92 12:07
سلام من تونستم از این ها خیلی استفاده کنم ممنون به وبلاگ منم بیا.
پیمان مقدم
7 تیر 92 22:51
سلام وبت عالیه همیشه من از شکلک های شما استفاده میکن وبت رو هم لینک کردم به وبم سری بزن و اگه دوست داشتی لینک کنhttp://peymanmogddam.blogfa.com
آوا
10 تیر 92 16:48
سلام خییییییییییییییلی وبت قشنگه ممنون محدثه جان به ما هم سر بزن چون ما لینکیندیمت!!!!
بر بال انديشه
15 تیر 92 7:34
ســـــــــــــــلام وبلاگ جالبي داري اين وب رو يکي از دوستام بهم معرفي کرد إن شاء الله-تعالي- ازشکلاي زيباتون استفاده ميکنم به دوستانم هم خبر ميدم. راستي منم يه وبي دارم دوست دارم بياي و روتخته سياه وبلاگ يه دعاي زيبا بنويسي.. من شمارا با اسم دنياي شکلک ها به فتخار لينک کردم لوگوي منو تووبت نميذاري؟ اينم کد: منتظرم
بر بال انديشه
15 تیر 92 7:58
سلام بازم اومدم.. خواستم بپرسم اسم اين نرم افزاري که باش شکلک درست ميکني چيه؟
هادي
15 تیر 92 11:47
مر30 وقت كردي به وبلاگ من هم سربزن.
بر بال انديشه
15 تیر 92 16:44
بازم سلام ميگم تو صفحه اول وبم يه دونه از اين ادامه مطلب قشنگتو گذاشتم ولي دور وبرش کادر سياه معلومه چه کار کنم که با سفيدي صفحه يکي بشه؟ لطفا راهنمايي کنيد.. ممنون
حکم ابادی
15 تیر 92 20:11
دوست دارمتبادل لینک کنیم
مهتاب
2 مرداد 92 1:26
سلام من منتظر حضورتون هستم...دوستدارم شما رو لینک کنم اجازه؟؟؟؟؟؟
رضا عبدالعلی سربندی
19 مرداد 92 8:22
سلام- وب زیبایی دارین و استفاده کردم من لینکتون میکنم اگه قابل دونستین لطفا شما هم لینک کنید...موفق و پیروز باشید... http://mahdisarbandi.blogfa.com/
سبا
4 شهریور 92 20:29
سلام عزیزم وبت عالیه خیلی به دردم خورد به وب دما هم سربزن اگه دوست داشتی SimsFimily.mihanblog.com این وبلاگ دوستمه منم توش نویسندم خیلی خوشحال میشم که بیای اسمم اونجا Arshak هست خیلی خوشحال تر میشم اگه نظرهم بزاری البته اگه دوست داشتی
باران
6 شهریور 92 14:30
سلام...ممنونم از شکلکای زیباست...استفاده کردم از وبت..تشکر
باران
6 شهریور 92 14:39
راستی آهنگ وبت از گروه هفته درسته؟ خیلی زیباست...همش اینجام...از بس خوشگله عزیزم...ممنون
امیرحسین
7 شهریور 92 11:12
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااام سلااااااااااام ☺☺☺☻☻☻......... با سلام از شما جهت بازدید از وبلاگ اسلام دعوت به عمل می آید. التماس دعا
حسین
7 شهریور 92 15:32
سلام. وبلاگت خیلی قشنگه.امیدوارم موفق باشی.اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم.
هدیه
11 شهریور 92 0:55
عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود ممنون
armita
15 شهریور 92 18:43
سلام وب خیییییییییییییییییلی قشنگی داری فقط برای این که عاشق اهنگ وبلاگت بودم 10 بار اومدم بیرون دوباره رفتم تو که دوباره اهنگ بخش بشه. اگه با تبادل لینک موافقی من و به عنوان خواندنی های جالب لینک کن و بعد بگو با چه عنوانی لینکت کنم. www.datalove.mihanblog.com
♥ӿ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥ӿ♥
16 شهریور 92 19:36
دستتون درد نکنه ...
bahar
23 شهریور 92 23:36
web khobi dari be manam sar bezan
هدیه
24 شهریور 92 16:51
مچکررررررررررررررررررررررر
آقا ماهان
28 شهریور 92 16:22
www.mahan1995. blogfa.com وبلاگتون خیلی جالبه محدثه خانوم
سید عمید
29 شهریور 92 10:37
به آدرس ما هم سر بزن.